BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Ο μεγάλος Θυμός ..

Νιώθω τόσο θυμό..
Ένα τέρας μεγαλώνει μέσα μου και νομίζω πως θα εκραγώ.
Νιώθω πως δεν έχω μισήσει ξανά έτσι. Πως δεν έχω μισήσει άνθρωπο ξανά. Θέλω να πάθεις κακό, να το πληρώσεις και συ μια φορά για όλα όσα έχεις κάνει μέχρι τώρ.. Μισώ τον εαυτό μου γ αυτό..
Δεν ξέρω αν είμαι περισσότερο με σένα ή με μενα θυμωμένη ..
Θυμός, αγανάκτηση, οργή ..
Μεγαλώνει μέσα μου σταδιακά. 

Δεν το ελέγχω
Δεν θα το ελέγξω ..
Έχω πνιγεί και δεν υπάρχει τρόπος να το βγάλω από μέσα μου.
Γιατί σε άφησα να μου το κάνεις αυτό; Να το κάνεις αυτό σε μας ;
Για άλλη μια φορά με γέμισες ψεύτικα λόγια και υποσχέσεις..
Κ εσύ αμέτοχος


Σαν να μην τρέχει τίποτα..
Δεν σε ένοιαξε ΠΟΤΕ.
Δεν σε νοιάζει καν που έκανες έναν άνθρωπο να υποφέρει τόσο.
Όχι έναν τυχαίο αλλά εμένα που θα με αγαπάς ότι κ αν γίνει και που θα με νοιάζεσαι είτε είσαι εκεί είτε όχι.
Ακόμη ψάχνω να βρω ποιος φταίει ..
Εσύ που ζεις στον δικό σου κόσμο ή εγώ που σε πίστεψα ξανά.
Νιώθω μεγάλος βλάκας.

 Έχω γεμίσει ενοχές που εσύ μου δημιούργησες.
Αυτό το τέρας που έχεις γίνει σήμερα ..
Δεν θυμίζεις πλέον τίποτα από το πλάσμα που αγάπησα ..
έκανα όνειρα μαζί του ..
Νιώθω ευάλωτη ..
Έρμαιο του θυμού που εσύ μου προκάλεσες..
Άφησέ με επιτέλους να ηρεμήσω .. 

Άσε με να ανασάνω ..
Να νιώσω και πάλι δυνατή ..
Φύγε από μπροστά μου και από τη ζωή μου δεν έχω
άλλα όρια ούτε και αντοχές ..
Όσο σε αγάπησα τόσο σε μισώ..