BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Burry aLL Ur Secrets in My Skin ..

Τόσα πολλά αμέτρητα πράγματα να βασανίζουν το μυαλό ..
Μα να μην έχεις κάτι να πεις..
Δεν σου βγαίνει λέξη..

Σου τα έιπα όλα ψυχή μου, σου τα εξομολογήθηκα έστω και μετά από
καμποσα ποτά ..
Ποιος θα έβρισκε κουράγιο.. Δεν θα το έβρισκα ποτέ..
Δεν μου δωσες ποτέ την ευκαιρια να σου πω έστω οτι μου έλειψες ..

Σ αγαπω..
Δεν είναι η μοναξιά μα ότι μου λέιπεις εσύ Ζωή μου..

Γιατί μου έφυγες;;
Με άφησες να ψάχνω τι έφταιξε ..

Μα τελικά δεν πήρα απάντηση .. ακόμη.. Μάταια ελπίζω ..
Δεν θα μου πεις ποτέ .. Μα ξέρω πως με κοιτάς .. Πως είσαι εκεί .. Και όταν σε κοιτώ τραβάς το βλέμμα αλλού βιαστικά.. Θαρρείς πως δεν βλέπω.. Μήπως είμαι χαζή.. Είναι στιγμές που με κοιτάς τόσο απορροφημένος .. όπως κοιτώ τη θάλασσα το καλοκαίρι.. Σαν ένα παιδί που έκλεψε ένα κομμάτι γλυκό από το βάζο ..
Πιάσε μου το χέρι και δεν θα το αφήσω στο υπόσχομαι .. Κράτα με κι όπου βγει.. Δεν αντέχω το φόβο.. Μαζί σου τον ξεπέρασα.. Βρήκα το παράθυρο μισάνοιχτο και μπήκα .. Ξαφνιάστηκες .. Με φίλησες τρυφερά .. τα έχασες πάλι .. με ξαναφίλησες .. Μου έδωσες μιαν υπόσχεση.. μα δεν την τήρησες ποτέ..
Σ' αγαπώ ..